Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

Blog

Zwiększ liczbę dokończonych zakupów w sklepie internetowym dzięki nowej funkcjonalności ponowienia płatności.

Zwiększ liczbę dokończonych zakupów w sklepie internetowym dzięki nowej funkcjonalności ponowienia płatności. Od tej chwili nasza bramka płatnicza umożliwia użytkownikom ponowienie płatności, jeśli wcześniejsza płatność została odrzucona. Bramka płatnicza zachęca użytkownika do podjęcia kolejnej próby dokonania płatności.

Economy
author: TrustPay
Czym jest obciążenie zwrotne?

Obciążenie zwrotne, od angielskiego słowa „chargeback”, to nic innego jak zwrot płatności. Krótko mówiąc chodzi o proces cofnięcia transakcji i zaksięgowania środków z powrotem na rachunku klienta.

Economy
author: TrustPay
Poznaj zespół TrustPay: Wywiad z Kristíną Kráľovą, Sales & Account Manager na rynek lokalny (Słowacja i Czechy)

Poznaj zespół TrustPay: Wywiad z Kristíną Kráľovą, Sales & Account Manager na rynek lokalny (Słowacja i Czechy)

Economy
author: TrustPay
Preautoryzacja płatności

Jak uniknąć anulowania zamówienia, a następnie zwrotu płatności, gdy zamówionego towaru w danym momencie brakuje w magazynie lub gdy okaże się, że zamówiony przez klienta towar z jakiegoś powodu nie może zostać dostarczony? Odpowiedzią jest preautoryzacja płatności.

Economy
author: TrustPay
Poznaj zespół TrustPay: Wywiad z Richardem Tésim, Deputy CEO

W naszych wpisach prezentujemy sylwetki utalentowanych członków zespołu TrustPay.

Economy
author: TrustPay
Nowa wersja naszej bramki płatniczej już jest dostępna!

W TrustPay klient i jego zadowolenie są na pierwszym miejscu. To między innymi z tego powodu staraliśmy się, aby nasza bramka płatnicza odpowiadała najnowszym trendom, a jednocześnie była komfortowa, przejrzysta i pozwalała się łatwo wdrożyć do sklepu internetowego.

Economy
author: TrustPay
Natychmiastowa wypłata: Wypłacimy Ci pieniądze na poczekaniu

Ponieważ chcemy dla Ciebie jak najlepiej, postanowiliśmy ułatwić Ci dostęp do wypłat. Wprowadziliśmy zmianę, która pozwoli Ci wybierać pieniądze z konta, kiedy tego potrzebujesz.

Economy
author: TrustPay
Giropay: Dotrzyj do klientów na największym rynku w Europie

Giropay to popularna metoda płatności głównie w Niemczech. Korzysta z niej około 45 milionów klientów, czyli 80% wszystkich użytkowników bankowości internetowej na największym rynku w Europie.

Economy
author: TrustPay
Poznaj zespół TrustPay: Wywiad z Zuzaną Biskupičová, kierowniczką ds. organizacji i kadr

W naszych wpisach prezentujemy sylwetki utalentowanych członków zespołu TrustPay.

Economy
author: TrustPay
Czym są alternatywne metody płatności i dlaczego są one tak ważne w dzisiejszym świecie e-commerce

Otóż istnieje wiele sposobów płacenia za zakupy w sieci. W niektórych krajach alternatywne płatności stały się popularniejsze niż płatności kartą. Wiesz o czym mowa? W dzisiejszym wpisie przedstawiamy alternatywne metody płatności.

Economy
author: TrustPay
Jakie korzyści przyniósł 3D Secure 2

Od 1 stycznia 2021 r. zakupy w sklepach internetowych są bezpieczniejsze dzięki protokołowi uwierzytelniania 3DS2. W naszym nowym wpisie przeczytasz, w czym jest on lepszy od swojego poprzednika i jak widzi to TrustPay.

Economy
author: TrustPay
Pomagamy naszym klientom rozwinąć skrzydła i rośniemy razem z nimi

W ciągu ostatniego roku TrustPay przedstawił wiele fantastycznych rozwiązań w odpowiedzi na potrzeby swoich partnerów i wprowadził szereg nowych, ulepszonych usług.
Nie chcemy być jedną z wielu bramek płatniczych na rynku, chcemy być partnerem biznesowym dla naszych klientów.

Economy
author: TrustPay
Poznaj zespół TrustPay: Wywiad z Miroslavą Lipkovą, Director of Operations and Quality Assurance

Poznajcie się! Przedstawiamy utalentowanych członków zespołu TrustPay w nowym formacie na naszym blogu – poznaj zespół TrustPay.
Do rozmowy zaprosiliśmy naszą obrotną, zawsze uśmiechniętą Miroslavę Lipkovą, Director of Operations and Quality Assurance.

Economy
author: TrustPay
Jak w TrustPay wyglądają wypłaty środków, które otrzymujesz od swoich klientów?

Co to jest rachunek do wypłat i gdzie możesz go ustawić? Przeprowadzimy Cię przez cały proces i omówimy wszystkie opcje wypłaty.

Economy
author: TrustPay
Czym są płatności cykliczne lub automatyczne (recurring payment)?

Płatności cykliczne i abonamenty pozwalają utrzymać kontakt między klientami a sprzedawcą, są więc jednym ze sposobów na utrzymanie długofalowych relacji. Firmom oferującym to rozwiązanie pozwalają z kolei poświęcić czas na promowanie swoich produktów i usług, a nie kontrolę płatności.

Economy
author: TrustPay
Nowy proces rejestracji online w TrustPay

W TrustPay ciągle ulepszamy i unowocześniamy procesy z myślą o naszych klientach, dlatego przedstawiamy cały proces rejestracji online od momentu kontaktu z TrustPay do uruchomienia bramki płatniczej.

Economy
author: TrustPay
Jak dostosować sklep internetowy do zagranicznych klientów?

Wartość europejskiego rynku e-commerce pod koniec 2020 r. szacowano na ponad 700 miliardów euro, przy czym prawie jedna czwarta wartości transakcji e-commerce generują zakupy u zagranicznych sprzedawców.

Economy
author: TrustPay
Bezpieczne zakupy przez internet

Nie tylko technologie, lecz również trwająca na świecie pandemia zmieniły nasze zwyczaje zakupowe. Coraz częściej wybieramy zakupy w sieci zamiast wizyty w sklepie stacjonarnym.

Economy
author: TrustPay
Optymalizacja bramki płatniczej lub jak ograniczyć odsetek porzucanych koszyków

Zjawisko porzucania koszyka wciąż stanowi duże wyzwanie dla sprzedawców. I choć próbują je zwalczać, wciąż niepokojąco wysoki jest jego przeciętny wskaźnik, dochodzący do 80%. Dlatego tak ważne jest stworzenie odpowiednich warunków i zapewnienie komfortowych doświadczeń zakupowych, co przełoży się na liczbę konwersji oraz ograniczenie liczby klientów, którzy w ostatniej chwili opuszczają stronę.

Economy
author: TrustPay

Zaujímajú vás ďalšie témy?