Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

16. czerwca 2021

Nowy proces rejestracji online w TrustPay

autor: TrustPay
Obserwuj nas:

W TrustPay ciągle ulepszamy i unowocześniamy procesy z myślą o naszych klientach, dlatego przedstawiamy cały proces rejestracji online od momentu kontaktu z TrustPay do uruchomienia bramki płatniczej.

Nowy proces rejestracji online, który przedstawiamy poniżej, składa się z pięciu podstawowych kroków, które dowodzą, że złożenie wniosku online o bramkę płatniczą jest naprawdę proste, dlatego nie ma co zwlekać z rejestracją.

Na dobry początek mamy świetną wiadomość – otóż możesz zacząć korzystać z naszych usług bez wychodzenia z domu. Wszystko załatwisz błyskawicznie przez internet, a zanim podasz nam swoje dane, możesz zobaczyć, jak działa nasz system (portal biznesowy).

5 kroków do nowoczesnej bramki płatniczej TrustPay

Dzieli Cię tylko pięć prostych kroków od korzystania z nowoczesnej bramki płatniczej TrustPay:

Krok 1: Rejestracja

Pierwszym krokiem do nowoczesnej bramki płatniczej TrustPay jest rejestracja. Po dokonaniu rejestracji otrzymasz dostęp do testowego konta i portalu biznesowego w wersji demo.

W tym kroku dokonujesz integracji, możesz wypróbować testowe płatności i zapoznać się z systemem.

Przy rejestracji musisz podać e-mail osoby upoważnionej do reprezentowania firmy (osoby oficjalnie zarządzającej firmą).
Podany adres e-mail będzie powiązany z dostępem do aktywnego konta na portalu biznesowym i będzie traktowany jako główny e-mail do kontaktu z osobą zarządzającą firmą.

Krok 2: Aktywacja rachunku

Chcesz od razu zacząć przyjmować płatności od klientów?

W portalu biznesowym znajdziesz opcję „Aktywuj swoje konto”. Po dokonaniu rejestracji i zaakceptowaniu jej przez nasz zespół zostanie utworzone konto, które umożliwi Ci aktywację bramki płatniczej.

Krok 3: Weryfikacja tożsamości na odległość

Formularz rejestracji przewiduje weryfikację tożsamości na odległość. Możesz jej dokonać za pomocą smartfona, kodu QR lub linku przesłanego na e-mail podany przy rejestracji (krok 1).

Choć wydaje się to dosyć skomplikowane (zwłaszcza w dzisiejszych czasach), jest to bardzo prosty etap, a dzięki naszemu internetowemu narzędziu do weryfikacji nie zajmuje więcej niż parę minut. Jedyną rzeczą, jakiej potrzebujesz w procesie weryfikacji, jest smartfon i ważny dokument tożsamości.

Krok 4: Zatwierdzenie

Po zakończeniu weryfikacji rozpoczyna się proces zatwierdzania. Jeśli dostarczysz nam wszystkie dokumenty i odeślesz swój wniosek przed godziną 15.00 w dniu roboczym, możesz liczyć na jego zatwierdzenie w tym samym dniu lub najpóźniej w następnym dniu roboczym.

Po zatwierdzeniu otrzymasz mailem potwierdzenie ze wszystkimi szczegółami i wskazówkami, co dalej.

Krok 5: Uruchomienie bramki płatniczej

Po zatwierdzeniu wniosku nasze usługi, takie jak płatność kartą i przelew bankowy, są aktywowane.
Na Twoim koncie w portalu biznesowym pojawi się projekt w wersji produkcyjnej, w którym możesz monitorować transakcje, zmieniać ustawienia, pobierać zestawienia i tworzyć dostępy dla innych osób.

Teraz wystarczy już, że przełączysz wersję testową na produkcyjną i nic nie stoi na przeszkodzie, by zacząć przyjmować płatności od klientów.

Nie zapomnij, że z bramki płatniczej TrustPay możesz korzystać bezpłatnie przez 1 rok*

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o naszych usługach lub masz pytania, skontaktuj się z naszym działem wsparcia na podpora@trustpay.eu lub zadzwoń pod numer +421 2 321 68 450.

 

*Regulamin

To też może Cię zainteresować

Optymalizacja bramki płatniczej lub jak ograniczyć odsetek porzucanych koszyków
Zjawisko porzucania koszyka wciąż stanowi duże wyzwanie dla sprzedawców. I choć próbują je zwalczać, wciąż niepokojąco wysoki jest jego przeciętny wskaźnik, dochodzący do 80%. Dlatego tak ważne jest stworzenie odpowiednich warunków i zapewnienie komfortowych doświadczeń zakupowych, co przełoży się na liczbę konwersji oraz ograniczenie liczby klientów, którzy w ostatniej chwili opuszczają stronę.
Economy
author: TrustPay
Jak dostosować sklep internetowy do zagranicznych klientów?
Wartość europejskiego rynku e-commerce pod koniec 2020 r. szacowano na ponad 700 miliardów euro, przy czym prawie jedna czwarta wartości transakcji e-commerce generują zakupy u zagranicznych sprzedawców.
Economy
author: TrustPay