Jak zacząć
Możesz zacząć korzystać z naszych usług bez wychodzenia z domu. Wszystko załatwisz szybko i sprawnie przez internet – i już od jutra możesz przyjmować płatności.

Utworzymy konto testowe dostosowane do Twoich wymagań i udostępnimy Ci Panel Klienta w wersji demo.
Na tym etapie dokonując integracji, przetestujesz płatności i poznasz system.
Chcesz od razu zacząć przyjmować płatności od klientów? W portalu biznesowym znajdź opcję „Aktywuj swoje konto”. Po dokonaniu rejestracji i zaakceptowaniu jej przez nasz zespół zostanie utworzone konto, które umożliwi Ci aktywację bramki płatniczej.

Nasz formularz rejestracji przewiduje weryfikację tożsamości na odległość. Możesz jej dokonać za pomocą smartfona, kodu QR lub linku przesyłanego na adres poczty elektronicznej podany przy rejestracji (w pierwszym kroku).
Po zakończeniu weryfikacji zaczyna się proces zatwierdzania. Jeśli wszystkie informacje otrzymamy do godziny 15.00 w dniu roboczym, akceptacja i utworzenie konta powinna udać się jeszcze tego samego dnia, a najpóźniej w następnym dniu roboczym.
Po akceptacji otrzymasz automatyczny email.


Po akceptacji wniosku nasze usługi, takie jak płatność kartą i przelew bankowy są uruchamiane.
Na Twoim koncie w portalu biznesowym pojawi się projekt w wersji produkcyjnej, w którym możesz monitorować transakcje, zmieniać ustawienia, pobierać zestawienia i tworzyć dostępy dla innych osób.
W tym kroku musisz już tylko przełączyć wersję testową integracji na produkcyjną i możesz zacząć przyjmować płatności od swoich klientów.